TAAGUT KE SATH KUFR KA HUKM DIYA GAYA HAI.


तागूत के साथ कुफ्र का हुक्म दिया गया है.


IRSHADE BAARI TA'ALA HAI.
Kya apne  inhe nahi dikhaya jin ka dawa to ye hai ke jo kuch aap par aur jo kuch aap se pahle utara gaya hai us par un  ka imaan hai, lekin wo apne faisle taagut (Yani Gair ALLAH) ki taraf le jana chahate hai, halanki inhe huqm diya gaya hai ke uska inkar kare, shaitan to chahata hai ke inhe behka kar door gumraahi men dal de.
QURAN (Surah Nisha 4/60)

Is ayat se us shakhs ke imaan ka inkar hai jo ALLAH us ke RASOOL SAW. par imaan ka dawa karta hai lekin apne faisle kitab aur sunnat ke khilaf karwana chahata hai.

(Tafseer ibne kaseer 2/346)

Taagut ka mana ye hai ke' Har wo chij jis ki ALLAH ko chodh kar ibaadat ki jaye' aur ita'aat ki jaye wo chahe shaitan ho, but ho, huqmran ho, imaam ho, insaan ho, ya uska apna nafs ho. lekin agar ye log islami talimat ke mutabik huqm de to wo taagut nahi hai jaisa ki ALLAH ne farmaya.
A imaan walo ! ALLAH ki it'aat karo aur RASOOL ki it'aat karo aur aameer-hakim ki.

QURAN (Surah Nisha 4/59)

इरशादे बारी त'आला है.
क्या अपने  इन्हे नही दिखाया जिन का दावा तो ये है के जो कुछ आप पर और जो कुछ आप से पहले उतरा गया है उस पर उन  का ईमान है, लेकिन वो अपने फ़ैसले तागुत (यानी गैर अल्लाह) की तरफ ले जाना चाहते है, हालाँकि इन्हे हुक़म दिया गया है के उसका इन्कार करे, शैतान तो चाहता है के इन्हे बहका कर दूर गुमराही में डाल दे.
क़ुरान (सुराह निशा 4/60)

इस आयात से उस शख्स के ईमान का इन्कार है जो अल्लाह उस के रसूल सल्ल. पर ईमान का दावा करता है लेकिन अपने फ़ैसले किताब और सुन्नत के खिलाफ करवाना चाहता है.
(तफ़सीर इब्ने कसीर 2/346)

तागूत का माना ये है के' हर वो चीज़ जिस की अल्लाह को छोढ़ कर इबादत की जाए' और इत'आत की जाए वो चाहे शैतान हो, बुत हो, हुक्मरान हो, इमाम हो, इंसान हो, या उसका अपना नफ्स हो. लेकिन अगर ये लोग इस्लामी तालिमात के मुताबिक हुक़्म दे तो वो तागुत नही है जैसा की अल्लाह ने फरमाया.


ए ईमान वालो ! अल्लाह की इत'आत करो और रसूल की इत'आत करो और आमीर, हाकीम की.

क़ुरान (सुराह निशा 4/59)

ALLAH HAME HAQ BAAT SAMJHNE KI AUR SAHI AMAL KARNE KI TOFFIK ATA FARMAYE AAMIN......
Post a Comment (0)
Previous Post Next Post